اخبار

توضیح رئیس کارگروه سامان دهی مد و لباس کشور

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس کارگروه سامان دهی مد و لباس کشور اعلام کرد

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس کارگروه سامان دهی مد و لباس کشور اعلام کرد
هدف طراحی بسته طرفداری بی شک تقویت هویت ملی و انسجام اجتماعی ایران مقتدر برای حمایت ملی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی است
به گزارش روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور: سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس کارگروه سامان دهی مد و لباس کشور اعلام کرد، هدف طراحی بسته طرفداری بی شک تقویت هویت ملی و انسجام اجتماعی ایران مقتدر برای حمایت ملی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی است.فراخوان در خردادماه انجام شده و ده ها طرح و بسته و مجموعه از سراسر ایران امده،آثار در مرداد ماه داوری شده و طرح برتر از نظر شاخص های فنی توسط داوران انتخاب شد.این طرح شامل سه تن جامه دارای تصویرهایی یوز ایرانی است که یکی از آنها،در شرایط امروز جامعه،سوء تفاهم هایی ایجاد کرده، من به این نظرات احترام می گذارم و ضمن عذرخواهی اطلاع می دهم که طرح دیگر همین مجموعه طرفداری که مقبول تر هم بوده و هست در خط تولید شرکت تولید کننده قرار دارد.در خصوص طرح پایین تی شرت هم تاکید می شود که باز سازی تصویرمایه پوست یوز آسیایی هدف طراح منتخب داوران بوده و برای نمایش تنوع استان های عزیز ایران که همه باهم سیمرغ ملی ما را شکل می دهند، شکلواره کل کشور و البته استان ها، خلیج فارس،دریای خزر و...استفاده شده است که‌در تصویر رسانه ای شده بخوبی منعکس نشده است.مچ بند و سربند و کلاه هم مصور به پرچم سه رنگ عزیز جمهوری اسلامی ایران است.
۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۰۷
روابط‌عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور |