اخبار

امام جمعه سمنان از تلاش های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شورای فرهنگ عمومی تجلیل کرد

امام جمعه سمنان از تلاش های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شورای فرهنگ عمومی تجلیل کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از تلاش ها و فعالیت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اهدای لوح سپاس به فرشید فلاح از همت والا و کوشش متعهدانه و خدمت صادقانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: حرکت و تلاش در عرصه های فرهنگی و اجتماعی جهت حل مسایل و مشکلات جامعه امری بدیهی، لازم و ضروری است، از اهتمام و دغدغه مندی شما در نشست های تخصصی کارگروعه علمی مشورتی در سال 1400 که زمینه  طرح مباحث کارشناسی ، تدوین محورهای اصلی و موضوعات کاربردی در راستای توسعه وتحقیق اهداف دولت مردمی را فراهم نمودید صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

در ادامه این لوح می خوانیم: بدینوسیله در سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" همت والا و کوشش متعهدانه و خدمت صادقانه جنابعالی در شورای فرهنگ عمومی استان را ارج می نهیم، موفقیت در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را برای شما در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات سکاندار فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خدواند منان مسالت می نمایم.

۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |