اخبار

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در شورای فرهنگ عمومی کهکیلویه و بویراحمد: دشمن تنها راه ضربه زدن به انقلاب را استحاله فرهنگی و تأثیر بر اندیشه ها، تفکرها و رفتارهای فکری می داند

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در شورای فرهنگ عمومی کهکیلویه و بویراحمد: دشمن تنها راه ضربه زدن به انقلاب را استحاله فرهنگی و تأثیر بر اندیشه ها، تفکرها و رفتارهای فکری می داند
آیت الله حسینی با بیان اینکه دشمن به صورت برنامه ریزی و سازماندهی شده در حال ضربه زدن به فرهنگ دینی ما بوده، گفت: دشمن تنها راه را استحاله فرهنگی و تأثیر بر روی اندیشه ها، تفکرها و رفتارهای فکری می داند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی،آیت الله «سید نصیر حسینی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، اساس فرهنگ بوده و همه مسائل جاری جامعه بشری ذیل فرهنگ تعریف می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر افت و خیز و توسعه و پیشرفتی صورت می‌گیرد، بستگی به فرهنگ ها دارد و توسعه پیشرفتی که شکل می‌گیرد، زیربنای آن بحث فرهنگ است.

وی یادآور شد: هر کجا فرهنگ‌ها متعالی بود، قطعاً این پیشرفت ها در عرصه‌های علمی اقتصادی شکل خواهد گرفت و امنیت نیز برقرار می شود، ضمن اینکه هر کجا فرهنگ ها در عرصه‌های مختلف سقوط کرد، ما نیز سقوط خواهیم کرد.

آیت الله حسینی افزود: امروز آسیب های جدی متوجه فرهنگ دینی ما بوده و دشمن به صورت برنامه ریزی و سازماندهی شده در حال ضربه زدن به فرهنگ دینی ما بوده و متوجه شده که با جنگ سخت نمی تواند ملت ما را به زانو در بیاورد و تنها راه را استحاله فرهنگی و تأثیر بر روی اندیشه ها، تفکرها و رفتارهای فکری می داند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج هدف دشمن را ایجاد مشکل در جامعه انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک تحول عظیمی در جهان و عالم ملک و ملکوت ایجاد کرد و همه عالم را تحت تاثیر خود قرار داد. عظمتی که خلق شد، دشمن این قدرت و عظمت عدالت را بر نمی تابد.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اشاره کرد و یادآور شد: مهم ترین برنامه‌های دشمن که به صراحت آن را بیان کرده در حوزه فرهنگ و باورها است و همه باورهای ملی، دینی و اعتقادهای ما را مورد هجمه قرار داده است.

آیت الله حسینی فرهنگ و شورای فرهنگ عمومی از اساسی‌ترین مسائل دانست و اظهار کرد: ضرورت دارد که به این مسئله مهم توجه ویژه داشته و با اتخاذ تصمیمات درست، اجرای مصوبات را مدنظر داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور همه اعضای شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها با حضور ائمه جمعه را یک ضرورت دانست و گفت: مدیرانی که به هر دلیل موجهی در نشست ها حضور پیدا نمی کنند باید به صورت کتبی اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی، پشتیبانی مالی مصوبات، ضمانت اجرایی مصوبات خط و جدی گرفتن نشست های شورای فرهنگ عمومی را خواستار شد.

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۳۰