اخبار

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان اردبیل:

بدون شک اقدامات تروریست های کوردل، عزم و اراده ملت ایران را برای مقابله با استکبار جهانی جزم تر خواهد کرد

بدون شک اقدامات تروریست های کوردل، عزم و اراده ملت ایران را برای مقابله با استکبار جهانی جزم تر خواهد کرد
بدون شک اقدامات تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی، عزم و اراده ملت ایران را برای صیانت و پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی جزم تر و محکم تر خواهد کرد و بی پاسخ هم نخواهد ماند.
به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با صدور پیامی، با محکوم کردن اقدام تروریستی دشمنان انقلاب، شهادت دانشمند  برجسته دفاعی و علمی، شهید والامقام  دکتر محسن فخری زاده را  تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ . مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

باردیگر و در حالی که مردم ایران اسلامی در چهل و دومین سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تلاش های فرزندان غیورشان را در نهاد مقدس و مردمی بسیج که ارزنده یادگار حضرت امام راحل(ره) و  مظهر اقتدار ملی و ثروت خدا دادی ملت ایران اسلامی است را  ارج می نهادند و گرامی می داشتند؛ دست پلید  تروریست های کوردل از آستین دشمنان قسم خورده این نظام الهی بیرون آمد و در اقدامی تروریستی و غیر انسانی، یکی از ثروت های ارزشمند و ملی کشورمان را که ارزنده خادم ملت و انقلاب بود و خدمتگزاری صادق و مدیری توانا در حوزه علم و فن آوری و پژوهش بود، به شهادت رسانید.

بدون شک این گونه اقدامات  تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی، عزم و اراده ملت ایران را برای صیانت و پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی جزم تر و محکم تر خواهد کرد و بی پاسخ هم نخواهد ماند.

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته دفاعی، علمی و پژوهشی  و فرزند انقلاب، شهید دکتر محسن فخری زاده را به ساحت قدسی حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

عبدالله بحرالعلومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل

 

۱۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵
دبیرخانه شورا |