اخبار

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با امام جمعه شهرستان شهریار

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با امام جمعه شهرستان شهریار
نشست صمیمی احد جاودانی با حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهرستان شهریار و نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سالمی ضمن اشاره به مسایل مهم مطرح شده در شوراي فرهنگ عمومی استان، اقدامات فرهنگی را پایه و اساس تسری سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه دانسته و یادآور شد تمرکز مسئولین نیز باید برهمین موضوع باشد .

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش سازنده مسئولین در پیشبرد اهداف فرهنگی، حضور حجت الاسلام سالمی در شهرستان شهریار را فرصت مغتنمی برای مسئولین و مردم فهیم شهرستان برشمرد و دغدغه مسائل فرهنگی ایشان برای شهریار را بسیارخائز اهمیت دانست.

وی در ادامه به موضوعات فرهنگی و پتانسیل های موجود در شهرستان شهریار اشاره کرد و خواستار تداوم فعالیتهای مستمر فرهنگی هنری در این شهرستان با همکاری و تعامل سایر ارگانها شد.

جاودانی همچنین به شرایط خاص کشور در مواجهه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی و بهره مندی از فضای مجازی می تواند راهگشای شرایط فعلی باشد.

نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار نیز در این نشست به بیان مسائل مطرح شده از سوی انجمن های فرهنگی هنری شهرستان و همچنین مشکلاتی که ویروس کرونا برای آموزشگاه های آزاد هنری بوجود آورده است پرداخت و مواردی را مطرح نمود.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴
 
۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |