اخبار

برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی تیران و کرون در سال 1399

برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی تیران و کرون در سال 1399
دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی تیران و کرون در سال 1399 در تاریخ 30 شهریور ماه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت قرآن، اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی تیران و کرون گزارشی از جلسه قبل شورا و پی گیری و عملیاتی شدن مصوبات برای شورا ارائه نمود.

اقبال صالحی گفت: از چهار مصوبه جلسه قبل، دو مصوبه عملیاتی و دو مصوبه در حال پیگیری و شرف اقدام می باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به دستور کار جلسه دوم شورا گفت: در سرفصل اخلاق عمومی« فرهنگ قدرشناسی» را در دستور کار قرار داده ایم و با عنایت به آغاز هفته دفاع مقدس در خصوص برنامه ها و فعالیت های این هفته در شرایط کرونائی هم بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام رشیدیان امام جمعه مرکز شهرستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بهترین قدرشناسی، تشکر و قدردانی از ایثارگران و خانواده شهداء می باشد که برگردن همه ما حق دارند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به این که فرهنگ قدرشناسی در جامعه حاکم شده است گفت: قدرشناسی نهادینه کردن خوبی ها در جامعه است و باعث تشویق مسئولان خدمت گزار می شود.

حجت الاسلام شیاسی امام جمعه رضوان شهر و حجت اسلاسلام صائبی امام جمعه عسگران هم پیرامون فرهنگ قدرشناسی و چگونگی عملیاتی کردن آن و نکوداشت هفته دفاع مقدس سخنان کوتاهی ارائه نمودند.

شهرام آذر پی، معاون فرماندار تیران و کرون هم با قدر شناسی از اعضای شورای فرهنگ عمومی گفت: ما در مقام نعمت های خداوند و نعمت انقلاب اسلامی و خانواده شهداء، قدر شناسان خوبی نبوده ایم. وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور گفت: در این شرایط، بهترین قدرشناسی، حفظ سلامتی خود و دیگران و رعایت شیوه نامه بهداشتی است.

در ادامه جلسه بیشتر اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون دستور کار جلسه و مباحث مربوط پرداختند و جلسه راس ساعت 13 با تصویب مصوبات به پایان رسید.

۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲
دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |