اخبار

توسعه فعالیت های کتابخوانی در ندامتگاه تهران بزرگ

توسعه فعالیت های کتابخوانی در ندامتگاه تهران بزرگ
نشست توسعه فعالیت های کتابخوانی در ندامتگاه تهران بزرگ (شهرری) با حضور رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد و نهاد کتابخانه های عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست اظهار داشت: سال گذشته در قالب برنامه های پایتخت کتاب ایران، ایجاد کتابخانه، اهدای کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی در ندامتگاه ها و مراکز بازپروری برگزار شد و سال جاری نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مقوله کتابخوانی می تواند به کاهش و پیشگیری از جرم و بزه، کمک فراوانی کند و مددجویان با مهارت های زندگی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله آموزش رشته های مختلف هنری برای مددجویان ندامتگاه ها و مراکز بازپروری ترک اعتیاد در دستور کار این اداره قرار دارد و با برطرف شدن بیماری کرونا، این فعالیت ها ادامه می یابد.

«علی اکبر قربانی» رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری نیز با اشاره به ایجاد کتابخانه رسمی در ندامتگاها افزود: تاکنون چندین باب کتابخانه ویژه مراکز بازپروری ایجاد شده و تقویت این کتابخانه ها در دستور کار سالیانه نهاد کتابخانه ها قرار دارد.

در ادامه مسئولان فرهنگی ندامتگاه تهران بزرگ، ضمن تشکر از همکاری های فرهنگی، بر لزوم ارتقای برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کردند و خواستار ادامه همکاری ها با حضور دستگاه ها کشوری شدند.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |