اخبار

برگزاری جلسه کمیته فرعی شورای فرهنگ عمومی با محوریت ساختار تقویت بنیان خانواده در فیروزکوه

برگزاری جلسه کمیته فرعی شورای فرهنگ عمومی با محوریت ساختار تقویت بنیان خانواده در فیروزکوه
جلسه کمیته فرعی بررسی عوامل ساختاری تقویت بنیان خانواده با حضور اعضای کمیته فرهنگی شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، جلسه فوق با محوریت کارگروه اجتماعی شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی عوامل ساختاری تقویت بنیان خانواده با حضور کارشناسان حوزه اجتماعی ادارات در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار گردید .

به همین گزارش با توجه به اهمیت خانواده بعنوان مؤثرترین عامل انتقال فرهنگ و رکن بنیادی در جامعه و اینکه انسانها در خانواده به هویت و رشد شخصیتی دست مییابند و در خانواده های سالم و رشید به تکامل معنوی و اخلاقی نائل میشوند. لذا خانواده عامل کمال بخشی، سکونت، آرامش و بالندگی به اعضای خویش است که در تحولات اساسی جوامع نقش عمده ای ایفا میکند.

شایان ذکر است مقرر شد با توجه به اینکه همواره پیشگیری بهتر از درمان است انجام مشاوره قبل از ازدواج ترویج یابد که در این خصوص شبکه بهداشت و درمان اقدام به برگزاری کلاسهای مشاوره قبل از ازدواج به مدت 6 ساعت نماید  و همچنین در مشاوره های قبل از ازدواج مواردی از قبیل آموزش مسئولیت پذیری و مواردی که موجبات تحکیم بنیان خانواده را فراهم می آورد مطرح گردد .


۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |