اخبار

تندیس و لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی استان سمنان روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاونان استاندار سمنان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اعطا شد.

تندیس و لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی استان سمنان روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاونان استاندار سمنان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این تندیس و نیز لوح تقدیر استاندار سمنان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مراسم به مجید رهبر قائم مقام مدیرکل به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعطا شد. در لوح اعطایی که به امضای علیرضا آشناگر استاندار سمنان و نادر مالکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان رسیده خطاب به فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: در راستای سیاست های کلی نظام ....

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این تندیس و نیز لوح تقدیر استاندار سمنان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مراسم به مجید رهبر قائم مقام مدیرکل به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعطا شد.

در لوح اعطایی که به امضای علیرضا آشناگر استاندار سمنان و نادر مالکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان رسیده خطاب به فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: در راستای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب و تاکید دولت تدبیر و امید بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری آن دستگاه در ارزیابی عملکرد سال 1398 دستگاههای اجرایی استان حائز رتبه برتر در بیشترین درصد رشد امتیاز دو ساله در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گردیده است.

در ادامه این لوح می خوانیم: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر بدینوسیله از همت والا و تلاش خالصانه و اقدامات ثمربخش جنابعالی در مجموعه کلان آن دستگاه از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در سال 1399 به عنوان دستکاه اجرایی برتر انتخاب شده اید تقدیر و تشکر به عمل می آید.

27 شهریور ۱۳۹۹
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان |

 
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰