اخبار

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
صبح روز دوشنبه با حضور دکتر احمدی مشاور محترم وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی،آقای سیدی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری، آقای اسماعیلی مشاور اجرایی معاون فرهنگی و و جمعی از مدیران و کارکنان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

 

صبح روز دوشنبه با حضور دکتر احمدی مشاور محترم وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی و جمعی از مدیران و کارکنان ، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل  جدید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمدی ضمن تبریک ولادت باسعادت امام موسی کاظم علیه السلام و تقدیر و تکریم از خدمات ارزشمند آقای فاضل عبادی در طی تصدی این مسئولیت، از فرصت ایجاد شده برای همکاری آقای اسماعیل شفاعی به عنوان مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ابراز خرسندی نمود.

دکتر احمدی بیان داشت: همان طور که در زیست طبیعی شایسته است که انسان هم حیات و مماتش بابرکت باشد، در زیست اداری باید تلاش بر این باشد که با ثمرات و خاطرات خوب همراه باشد و الحمدلله برادر عزیزمان آقای عبادی از مدیران باسابقه و با انگیزه حوزه فرهنگی هستند که زیست اداریشان را به نحو احسن انجام دادند و فعالیت های ایشان همواره مثمرثمر و تأثیرگذار در این حوزه بوده و خواهند بود، چرا که فعالیت های فرهنگی انتها ندارند.

وی در ادامه ضمن خوش آمدگویی به آقای شفاعی به عنوان مدیرکل جدید دبیرخانه شورا، بیان داشت: ایشان از مدیران باسابقه فرهنگی هستند که تجارب ارزشمندی را در حوزه فرهنگی در استان­ها و همچنین نهاد کتابخانه ها به همراه دارند و انشاءالله با حضور ایشان موفقیت های خوبی در این حوزه خواهیم داشت.

در ادامه دکترموالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی از طرف کارکنان مجموعه از تلاش ها و زحمات صادقانه و خالصانه آقای عبادی تشکر و قدردانی نمود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی همچنین انتصاب آقای شفاعی را تبریک گفت و  بیان داشت: انشاءالله با کمک اصحاب فرهنگ و تجارب ارزشمند برادر عزیزمان جناب آقای شفاعی که از سوابق خوبی در این زمینه برخوردارند هستند، شاهد ارتقای بالنده فرهنگ باشیم و دوره حضور ایشان درشورا دوره پرثمری باشد.

در ادامه شفاعی مدیرکل جدید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک اعیاد غدیر و میلاد امام موسی کاظم (ع) ابراز خرسندی به جهت حضور در بین همکاران صمیمی دبیرخانه شورای فرهنگ نمود و بیان داشت: مسئولیت سنگینی به عنوان شورای فرهنگ عمومی و دبیرخانه شورا بر عهده داریم و همه می دانیم که این مجموعه یک مجموعه هم افزااست و داشتن حداکثر روابط عمومی و حداکثر ارتباطات از مشخصه های اصلی کارکنان ، مدیران و مسئولین دبیرخانه بایستی باشد.

وی در ادامه افزود: بخش مهم فرهنگ هم همین حوزه ایی است که ما توفیق حضور و کار در آن را داریم، یعنی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی.

شفاعی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که «اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است» تأکید کرد: اگر نیت ها را خالص کنیم و همت ها را کنار هم بگذاریم، عنایت الهی به مدد می آید و دستاوردهای بزرگ به وجود می آید.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸