اخبار

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی قائمشهر در سال 99

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی قائمشهر در سال 99
نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائمشهر در سال 1399 ، با اعطای احکام اعضاء برگزار شد.

  
 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، مهدی رمضانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، از تشکیل اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 1399 خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اولین جلسه این شورا در سال 1399 گفت: با توجه به گستردگی شیوع کرونا و عدم امکان تجمع، برگزاری این جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تعداد حداقلی، در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد.

در این جلسه، آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان، ضمن تبریک ایام و تاسف از فوت شماری از شهروندان در این روزهای کرونایی گفت: در آستانه عید بزرگ غدیر هستیم و با توجه به شرایط پیش آمده و عدم تجمعات، امسال دوستداران اهل بیت، آنگونه که باید حضور داشته باشند، نمی توانند و فضای مجازی راهی برای خالی نبودن فضای معنوی این روز می تواند باشد. ایشان، استفاده از جملات خطبه غدیر در ادارت و نصب بنر با مضامین غدیر را از واجبات این روز ها برشمردند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر، با توجه به تحریمات استکبار جهانی و تبلیغات همه جانبه آنها بر علیه نظام اسلامی گفت: آمریکا و هم پیمان های آن، در صدد هستند با دست گذاشتن بر روی ارزش ها و فرهنگ ایرانی اسلامی ما، جامعه را به ورطه یک سقوط فرهنگی بکشانند و مسئله حجاب، یک مسئله بسیار مهم در این وادی می باشد که آنها بی حجابی و بی بند وباری را یک مسیر خوبی برای خود تصور کردند که بتوانند به این مملکت نفوذ کنند.

مهدی رمضانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، با قرائت گزارش مصوبات جلسات قبل و سخنانی پیرامون برنامه های روز خبرنگار، به صدور احکام اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشاره کرده و در ادامه، مراسم اعطای احکام به اعضاء از سوی آیت الله معلمی امام جمعه قائمشهر و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد. 

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۵۸