اخبار

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیمرغ با محوریت دهه ولایت و امامت برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیمرغ با محوریت دهه ولایت و امامت برگزار شد
مدیران باید به فرهنگ عمومی اهتمام ویژه داشته و جایگاه ولایت و امامت و اجرای برنامه های مناسب فرهنگی در دهه ولایت تبیین نمایند

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی   شهرستان سیمرغ به ریاست امام جمعه شهرستان و به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با حضور  فرماندار و اعضای شورا روز  چهارشنبه مورخ 99/05/01 در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد  .

حضرت حجت الاسلام و المسلمین یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ در این جلسه ضمن  اشاره بر اهمیت فرهنگ عمومی و اهتمام ویژه مدیران به این موضوع بر تبیین جایگاه ولایت و امامت و اجرای برنامه های مناسب فرهنگی در دهه ولایت و امامت تاکید نمودند .

 رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیمرغ ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها  اظهار امیدواری کرد با تلاش حداکثری مسئولین مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان مرتفع شود .

ایشان همچنین با توجه به در پیش بودن  پنجم مرداد سالگرد نخستین  اقامه نماز جمعه کشور به امامت مرحوم آیت الله طالقانی به جایگاه خاص نماز جمعه به عنوان سنگری اساسی و محکم در مقابل تهاجم دشمنان اشاره و بر برگزاری باشکوه آن تاکید کردند .

  آقای مهندس حبیب نژاد فرماندار شهرستان سیمرغ نیز با تاکید بر لزوم توجه و تلاش بیشتر برای اعتلای فرهنگ عمومی ، سالروز تاسیس نماز جمعه و یاد و خاطره شهدای محراب را گرامی داشتند و  بر برگزاری هرچه باشکوه تر اقامه نماز جمعه در شهرستان تاکید نمودند . نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی سیمرغ در ادامه از  از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه  در دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود همه باید در این طرح خداپسندانه و کمک مومنانه مشارکت نمائیم و لازم است فرهنگ سازی بیشتری در این مورد صورت گیرد .

نصب بنر ، چراغانی و فضاسازی مناسب ایام دهه ولایت و امامت در سطح شهرستان ، برگزاری مسابقه فرهنگی خطبه غدیر ، انجام تبلیغات مناسب در فضای مجازی به مناسب شهادت مسلم بن عقیل ، روز عرفه و عید غدیر ، آغاز مرحله دوم رزمایش طرح کمک مومنانه در دهه ولایت و در صورت تایید ستاد مبارزه با کرونا برگزاری مراسم دعای عرفه در کنار گلزار شهدای خوشنام سیمرغ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله مصوبات این جلسه بود .

۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸