اخبار

امام جمعه رودسر: شورای فرهنگ عمومی محل سیاستگذاری برای فرهنگ است

امام جمعه رودسر: شورای فرهنگ عمومی محل سیاستگذاری برای فرهنگ است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، حجت الاسلام تقی روحانی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع)، گفت: این امام بزرگوار به شکافنده علوم معروف بودند.

وی در ادامه بر اهمیت نقش و جایگاه شورا فرهنگ عمومی اشاره و اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی محل سیاست‌گذاری برای فرهنگ عمومی شهرستان است و مسئولان ضمن بیان مشکلات و رفع تنگناهای موجود اهتمام لازم را داشته باشند.

امام جمعه رودسر بر حضور و اهتمام ویژه اعضای شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و گفت: باید برای حضور فعال در این شورا جدیت داشته باشیم چراکه مصوبات این شورا می‌تواند راه‌گشای مسائل و دغدغه‌های فرهنگی شهرستان باشد.

وی در ادامه به شش مرداد سالروز شهادت زائرین بیت الله الحرام در سال ۶۶ اشاره و بیان کرد: در آن جمعه خونین آل سعود بسیاری از زائرین را به شهادت رساندند که به فرموده امام راحل اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رودسر با اشاره به اقدام دو جنگنده آمریکایی علیه هواپیمایی ماهان ایران، تأکید کرد: باید مسئولان نظام و دیگر دستگاه‌ها پیگیر این موضوع باشند باید انتقام سخت از آمریکا گرفته شود.

وی همچنین به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور بعد از انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از حاکمیت است و همه باید برای حفظ و تقویت آن تلاش کنند.

روحانی در ادامه با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی بالاترین محل تصمیم گیری امور فرهنگ عمومی شهرستان است، گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ شهادت، ایثارگری، در شهرستان ملموس و مشاهده شود.

۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۷