اخبار

امام جمعه شهرستان سیمرغ: شورای فرهنگ عمومی محل سیاستگذاری برای فرهنگ است

امام جمعه شهرستان سیمرغ: شورای فرهنگ عمومی محل سیاستگذاری برای فرهنگ است
دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیمرغ با موضوع بزرگداشت دهه امامت و ولایت برگزار شد .

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به ریاست امام جمعه شهرستان و به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با حضور اعضای شورا در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد  .

حضرت حجت الاسلام و المسلمین یوسفی امام جمعه شهرستان سیمرغ در این جلسه ضمن  اشاره بر اهمیت فرهنگ عمومی و اهتمام ویژه مدیران به این موضوع بر تبیین جایگاه ولایت و امامت و اجرای برنامه های مناسب فرهنگی و هنری در دهه ولایت و امامت تاکید کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با تلاش حداکثری مسئولین شهرستانی مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان شهرستان حل شود .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان همچنین با توجه به در پیش بودن  پنجم مرداد سالگرد نخستین  اقامه نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی به جایگاه خاص نماز جمعه به عنوان سنگری اساسی در مقابل تهاجم دشمنان اشاره و بر برگزاری باشکوه آن تاکید کردند .

حبیب نژاد فرماندار شهرستان سیمرغ نیز با تاکید بر لزوم توجه وتلاش  برای اعتلای فرهنگی شهرستان ، همدلی بین مردم و مسئولین و همکاری خوب مسئولین شهرستانی ، نهاد های نظامی و انتظامی و گروه های مردمی، نیروهای بسیجی وسپاه در بیماری کرونا را نمونه ای از فرهنگ غنی مردم شهرستان و حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری آنان دانست و از آغار مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه  در دهه امامت و ولایت خبر داد .

شایان ذکر است اعضای شورا در این جلسه به تبادل نظر و بیان برنامه های خود به منظور بزرگداشت دهه ولایت و امامت در شهرستان سیمرغ پرداختند .

۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۰