اخبار

کسب رتبه دوم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی کشور توسط شهرستان‌های استان اصفهان

کسب رتبه دوم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی کشور توسط شهرستان‌های استان اصفهان
​مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از کسب رتبه دوم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی توسط شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان توانسته رتبه دوم برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های کشور را کسب نماید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان از نظر کمی و کیفی رتبه خوبی داشته خاطرنشان کرد: در سال 98 تعداد 111 جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شده و تعداد 264 مصوبه نیز در آنها پس از تصویب به مرحله اجرا درآمده است.

وی با تقدیر از ائمه جمعه به عنوان روسای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها، فرمانداران، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان که به عنوان دبیر جلسه، نسبت به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی اهتمام داشتند، اظهار امیدواری کرد این روند در سال جاری در سطح استان استمرار داشته و زمینه ارتقا و بهبود فرهنگ عمومی را فراهم آورد.

 
۴ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸
دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |