اخبار

برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی خمینی شهر در سال جاری

برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی خمینی شهر در سال جاری
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی خمینی شهر در سال 99 با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

 به گزارش دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان،این جلسه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اصفهان، ائمه جمعه خمینی شهر و درچه، فرماندارشهرستان، حجت الاسلام و المسلمین نقدعلی نماینده مجلس شورای اسلامی و اعضا این شورا برگزار شد.

محمد حسین محمدی فشارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی خمینی شهر در این جلسه با اشاره به در پیش بودن مراسم ایام محرم و فعالیت گروه های مذهبی و موضوع شیوع ویروس کرونا گفت: چگونگی فعالیت این گروه ها و برگزاری این مراسم و اهمیت آن باعث شد تا این موضوع در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح شود.

در این جلسه رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به محدودیت برگزاری مراسم در این ایام اظهار داشت: مردم علاقه‌مند هستند که چهره شهر را در محرم عاشورایی ببینند و در این زمینه شهرداری‌ها می‌توانند با طراحی و اجرای دیوارنگاره‌ها و قرار دادن المان‌های عاشورایی در سطح شهر به این امر کمک کنند که البته این موضوع هم مدیریت ویژه‌ای می‌طلبد.

وی با توجه به فضای مذهبی خمینی شهر گفت: هیأت‌های مذهبی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توانند پخش زنده برنامه‌های خود را داشته باشند.

خاطر نشان می شود این جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در خبر دیگر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر، نمایشگاه کتاب با همکاری انتشارات معراج و شرکت بیش از 2000 عنوان کتاب جدید و حضور بیش از 500 عنوان کتاب در زمینه کودکان و نوجوانان در خمینی شهر برگزار شد.

خاطر نشان می شود، این نمایشگاه تا 20 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و کتب خود را با تخفیف ویژه به متقاضیان عرضه می نماید.

۲۶ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸
دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |