اخبار

ریس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دیدار با اعضای کارگروه علمی مشورتی آن استان مطرح کردند:

ریس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دیدار با اعضای کارگروه علمی مشورتی آن استان مطرح کردند:

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز سه شنبه در دیدار اعضای کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با وی تاکید کرد: تشکیل و فعالیت شورای فرهنگ عمومی برای توجه به مسایل فرهنگی جامعه خیلی مهم و لازم و واجب است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تقدیر از تلاش اعضای این کارگروه و نظراتی که در این نشست ارائه کردند با تایید فعالیت های کارگروه علمی مشورتی اظهار داشت: این اتاق فکر باید تقویت شود و مباحث فرهنگی را به صورت علمی و کارشناسی بررسی و اولویت های شورای فرهنگ عمومی را تبیین و به این شورا ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با تاکید بر نقش شورای فرهنگ عمومی، خواستار اجرایی شدن مباحث و مصوبات این شورا شد و گفت: کارگروه علمی مشورتی می تواند به عنوان اتاق فکر برنامه ها و موارد جدید در عرصه فرهنگ عمومی بررسی و به شورا ارائه دهد.

امام جمعه سمنان از پیشنهاد برگزاری نشست های این کارگروه با حضور خود را مورد استقبال کرد.

در این نشست که فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل و سایر اعضای کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان حضور داشتند چهار تن ازاعضای این کارگروه به بیان دیدگاهها و دغدغه های خود در خصوص مباحث مختلف فرهنگی از جمله مسایل مرتبط با ازدواج و طلاق در جامعه، لزوم پیگیری و اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، توجه به اهمیت پیشگیری و تشخیص به مواقع معضلات فرهنگی و ... پرداختند.

دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان 
۱۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴