اخبار

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر - دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم از توابع استان بوشهر

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر - دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم از توابع استان بوشهر
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم سی و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم با حضور حداکثری اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم سی و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم با حضور حداکثری اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید. حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم در ابتدای جلسه ضمن تبریک سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر فرمودند: جایگاه شورای فرهنگ عمومی یک جایگاه قانونی است لذا باید توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان و برخورداری از فرهنگ غنی و نیز میزبانی از خرده فرهنگ های از سراسر کشور بایستی تلاش شود که این توانمندی ها در برنامه ریزی های فرهنگی و هنری نمایانده شود. ایشان در ادامه افزودند: ایجاد شرایط قرنطینه در کشور را نباید یک موقعیت بد بدانیم بلکه این شرایط را بایستی با برنامه ریزی های دقیق و خلاقانه به عنوان یک فرصت خوب و مناسب جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری قلمداد گردد. نقش رسانه ها و فعالان حوزه رسانه فضای مجازی در بهره برداری از این موقعیت بسیار با اهمیت است. 

در ادامه نشست: خانم گل افروز حامدیان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم بیان داشتند با توجه به آغاز شدت گرما و نیز اوج گری مصرف در حوزه آب و برق و نیز در پیش بودن هفته صرفه جویی در مصرف آب بایستی زمینه سازی مناسب برای فعالیت های فرهنگی و هنری ترویج در جهت آگاهی رسانی به عموم مردم در این حوزه صورت گیرد وی در ادامه افزود فعالیت های ترویجی اگر در قالب بسته های فرهنگی و هنری ارائه گردد دارای اثر گذاری بیشتری خواهد بود. در پایان مصوبات جلسه به شرح ذیل تصویب شد.

1: تولید محتوای بهداشتی در راستای سبک زندگی اسلامی 

2: ایجاد تفاهم نامه ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی

3: شناسایی افراد مستعد در حوزه های فرهنگی، هنری و علمی و معرفی به شورا جهت پشتیبانی

۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵
شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر |