اخبار

امام جمعه تربت‌حیدریه: لازمه ایجاد نشاط اجتماعی تقویت باورهای دینی است

امام جمعه تربت‌حیدریه: لازمه ایجاد نشاط اجتماعی تقویت باورهای دینی است
امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی تربت‌حیدریه با تاکید بر تقویت باورها و اعتقادهای دینی مردم گفت: بهترین راهکار برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه، ارتقای این باورهاست.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی تربت‌حیدریه افزود: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، مردم ایران خوش درخشیدند و این حاصل باورهای دینی و اعتقادی مردم این دیار است که باید بیش از گذشته تقویت شود.وی ادامه داد: در گام‌های بعدی می‌توان از حوزه ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و سایر نهادها برای این طرح بهره‌مند شد، هر چند که بهترین راه همان ترویج روحیه کار و تلاش و همت مضاعف در جامعه است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز با اشاره به طرح نشاط اجتماعی پس از کرونا که در قالب یک مقاله ارایه شد، گفت: این مقاله بیشتر جنبه علمی دارد و ما باید در یک بازه زمانی سه تا چهار ماهه چند کار خوب و محوری را در حوزه‌های مختلف تعریف، اجرا و بر حسن انجام آن نظارت کنیم.

علی رستمی افزود: در این طرح می‌توان از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی، ادارات ورزش و جوانان، شهرداری، میراث فرهنگی و برخی نهادهای دیگر استفاده کرد، اما مهمتر از این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی و ساز و کار مناسب برای اجرای این طرح است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه نیز از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در روز چهاردهم خرداد خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۹ روز چهارشنبه در مسجد جامع تربت‌حیدریه با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیان افزود: همچنین عصر همان روز و در آستانه شب ۱۵ خرداد مراسم دیگری در گلزار شهدای بهشت عسکری با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر این شهر برگزار می‌شود.

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸