اخبار

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان بابل

باید از شخصیت علمی و خدمات ارزنده استاد انوشه تجلیل گردد .

باید از شخصیت علمی و خدمات ارزنده استاد انوشه تجلیل گردد .
جلسات شورای فرهنگ عمومی باید به صورت منظم برگزار و مصوبات آن لازم الاجراست.

حجت الاسلام روحانی؛ امام جمعه بابل ؛ ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و همچنین گرامیداشت شبهای قدر بر مهم بودن جلسه شورای فرهنگ عمومی تاکید کردند و خواستار برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی و پیگیری مصوبات آن شدند.

حجت الاسلام روحانی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل در سالجاری با اشاره به برکات و فضائل ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  شب های قدر، فرصت بزرگی برای تزکیه نفس و تعالی روح است و باید از برکت و ظرفیت این ایام نهایت استفاده را کرد.

امام جمعه بابل در ادامه، برخورداری از اطلاعات دقیق، مستند و مستدل درباره استان مازندران را یک ضرورت مهم دانست و گفت: همت استاد انوشه و همراهی همه عزیزان در دفتر دانشنامه بویژه دکتر شافی را باید قدر دانست و به شایستگی مورد تجلیل قرار داد و برای تدوین و انتشار این اثر گرانسنگ از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و ملی استفاده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل افزود : اقدام شهرداری بابل در زمینه پیش خرید دانشنامه مازندران را ستود و اظهار نمود : بحمدا... شهرداری بابل ضمن اهتمام به فعالیت های عمرانی در زمینه فرهنگ و کارهای فرهنگی کارهای خوبی را انجام داده است. پیش خرید یکصد جلد کتاب دانشنامه مازندران و افتتاح و بهره برداری از پیاده راه آیت الله کریمی در کمتر از یکماه از رحلت این عالم جلیل القدر، از جمله آنهاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل ؛ با اشاره به شخصیت علمی و خدمات ارزنده استاد انوشه اظهار داشت: لازم است تا این خدمت ماندگار به جامعه بیشتر شناسانده شود و آیین ویژه رونمایی از کتاب همراه با تجلیل از زحمات مولفان، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور صورت پذیرد.

در این جلسه، ضمن تحویل احکام اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان، با اهدای لوح از زحمات دکتر سید مجتبی حکیم؛ شهردار بابل قدردانی بعمل آمد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۴۶