اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی:رسالت اصلی فعالان مساجد بصریت افزایی است

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی:رسالت اصلی فعالان مساجد بصریت افزایی است
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه در کنار مصائب فرهنگی باید بصائر فرهنگی را گسترش داد، گفت: فعالان مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید بصیرت افزایی را به عنوان یک رسالت اساسی همواره مورد توجه قرار دهند.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی استان خراسان شمالی؛ آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی فهما در خراسان شمالی  افزود: هر چند امروزه فعالیت در فضای مجازی بسیار گسترده و رو به شتاب شده، اما باید به نحو درست و با دقت بیشتری به فعالیت در این حوزه بپردازند.

وی، با اشاره به بروز مصائب فرهنگی، بر ارتقای بصائر فرهنگی تأکید و اظهار کرد: در این حوزه، رسالت فعالان مسجدی و کانون های فرهنگی و هنری بسیار خطیر است و باید هر چه بیشتر در جهت بصیرت افزایی جامعه تلاش کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، راه درمان بر مصائب مدرن امروزی را بسط و گسترش بصیرت دانست و گفت: خصوصا بعد از ایام کرونا که وارد پساکرونا می شویم، قطعا با شبهات و تهاجم بیشتری مواجه هستیم لذا مسجدی ها باید خود را برای پاسخگویی بعد از کرونا آماده کنند.

آیت الله یعقوبی، تصریح کرد: یکی از درس های کرونا این بود که به بشر نشان داد انسان هر قدر در علم پیشرفت کند، هنوز ناقص است و در بسیاری از مسائل علم انسان راه به جایی نمی برد و باید وحی و معنویت به کمک بشریت بیاید.

در ادامه، پایگاه اطلاع رسانی فهما در خراسان شمالی رونمایی شد.

۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۵۷