اخبار

اعلام برنامه های شاخص فرهنگی هنری استان در سال 93

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی 40 برنامه‌ی شاخص فرهنگی‌،ادبی و هنری استان در سال 93 را در نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، “علی‌اکبر صفی‌پور” در نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، گفت: اهمیت فرهنگ بالاتر از اقتصاد است و بر این اساس متولیان فرهنگی وظیفه سنگینی را در قبال جامعه و جوانان بر عهده دارند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال و غنی سازی برنامه های فرهنگی و بهره مندی از نکته نظرات کارشناسی دستگاه های مختلف فرهنگی، اظهار کرد: هم افزایی مناسبی در این نشست ها امکان پذیر می شود .
صفی‌پور گفت: تعالی و بالندگی فرهنگ استان و رشد و توسعه‌ آن جز در سایه‌ی همدلی، مشارکت و همراهی همه‌ی نهادها و موسسات فرهنگی و هنری تحقق نمی‌پذیرد .
وی با ارایه 40 برنامه شاخص فرهنگی، هنری و ادبی این اداره کل به شورای فرهنگ عمومی استان، افزود: کنگره ملی عالم بزرگ آیت الله انگجی در تبریز و برپایی نمایشگاه قرآن در ماه رمضان از جمله برنامه هایی است که امسال برگزار می شود .
تشکیل ستاد ویژه اوقات فراغت استان با عضویت هفت دستگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، بسیج شهرداری تبریز از مصوبات نشست امروز شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی بود .
همچنین در این نشست احکام اعضای جدید شورای فرهنگ عمومی استان توسط آیت‌الله مجتهدشبستری اعطاء شد.
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸