اخبار

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز: تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم برگزاری پربار رویدادهای فرهنگی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر برگزاری هدفمند و پربار رویدادهای فرهنگی در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت : برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم‌های فرهنگی و مناسبتی تدابیری اندیشیده شده و امید است با همکاری تمامی دستگاه ها حق مطلب در خصوص سالگرد رویدادها ادا شود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت آیت الله قاضی طباطبایی و همچنین برگزاری کنگره بزرگداشت علامه جعفری در ۲۴ آبان ماه خاطرنشان کرد : اجرای این گونه برنامه ها حرکتی پربرکت برای تبیین سیره عملی و علمی چهره های علمی ، دینی، حوزوی و دانشگاهی است و امیدواریم بتوانیم عموم مردم را به صورت محسوس تر با اندیشه های نام آورانی علمی و عرفانی بیشتر آشنا کنیم.

امام جمعه تبریز برگزاری نمایشگاه کتاب را فرصت مغتنم فرهنگی برای این کلان شهر دانست.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه سرمایه گذاری در مباحث فرهنگی و برگزاری رویدادهای فرهنگی را موجب موفقیت هرچه بیشتر در اجرای سیاست های رویداد تبریز ۲۰۱۸ برشمرد و گفت: انعکاس صحیح رویدادهای فرهنگی زمینه های جذب گردشگران را فراهم خواهد آورد.

مجید خدابخش با بیان اینکه امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی استکبار به سمت جامعه دانش آموزی است توجه بیشتر به مسائل پرورشی در این حوزه را خواستار شد.

وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب تبریز و استقبال مردم گفت: این تجربه نشان داد که می توان از این ظرفیت برای تبدیل تبریز به پایتخت کتاب خوانی کشور استفاده کرد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷