اخبار

فرمانده سپاه عاشورا: فعالیت بسیج تنها به زمان جنگ خلاصه نمی‌شود

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروزه بسیج در تمامی عرصه‌ها نظیر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وارد شده و به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم است.

سردار غلام عسگر کریمیان، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به دیدگاه اندیشکده‌های غربی در رابطه با بسیج، گفت: اندیشکده‌های غربی بر اساس نتایج تحقیقات‌شان، بسیج را مجموعه‌ای جایگزین ناپذیر، ستون اصلی امنیت داخلی ایران، حافظ دین اسلام و اصلی‌ترین ابزار مقابله ایران با دشمنان معرفی کردند.

وی افزود: همچنین از سپاه به عنوان حافظ منافع ملی یاد شده و بسیج نیز همچون خونی در رگ‌های سپاه است که برای حضور در عرصه‌های مختلف آمادگی دارد.

کریمیان به اشاره به پیروزی‌ جبهه‌ی مقاومت، گفت: پیروزی جبهه‌ی مقاومت و ریشه‌کن شدن داعش در سایه‌ی  خون شهدا و دوراندیشی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و پیاده سازی مدل بسیج در سوریه و عراق کار گروه‌های تکفیری را یکسره کرد.

وی با بیان این‌که امام راحل به تشکیل بسیج جهانی تاکید داشتند، گفت نیروهای کشورهای مختلف نظیر ایران، عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، سوریه، یمن و غیره در قالب جبهه مقاومت و همچون بسیج جهانی در کنار یکدیگر با دشمن جنگیدند.

فرمانده سپاه عاشورا بسیج را  یکی از محکم‌ترین پدافند‌های سایبری کشور معرفی کرد و گفت: بسیج در مدیریت و مقابله با حملات سایبری دشمن نقش بسزایی دارد

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰