اخبار

نماینده ولی فقیه در استان ٩ دی را روز میثاق با ولایت عنوان کرد و گفت: ٩دی، روز میثاق با ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان ٩ دی را روز میثاق با ولایت عنوان کرداین روز، نباید فراموش شود و امیدواریم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طوری برنامه‌ریزی کند که این روز با شکوه هر چه تمام برگزار شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، در شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی، با بیان این مطلب اظهار داشت: پیامدهای فتنه ٨٨ بسیار است و  مهم‌ترین آن، تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی بود. در حالی که بیستم خرداد ٨٨، اوباما به مقام معظم رهبری، نامه نوشت و از ایشان برای حل مشکلات منطقه استمداد کرد این موقعیت ممتاز با بروز فتنه،  از دست رفت و اوضاع برعکس شد.

وی ادامه داد: در آن دوران، موقعیت خوبی در مذاکرات هسته‌ای ایجاد شده بود، اما شرایط فتنه، مطالبات دشمن را بسیار بیشتر کرد.

 امام جمعه تبریز گفت: افزایش امید دشمن به براندازی نظام از دیگر پیام‌های فتنه ٨٨ بود.

وی با اشاره به اینکه طراحی خارجی و همراهی داخلی فتنه ٨٨ را پیش آورد یادآور شد:  البته عده‌ای بی‌بصیرت بودند که در حماسه نهم دی، با مطلع‌شدن از اوضاع و آگاهی از دسیسه دشمن، به آغوش ملت بازگشتند.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری فتنه ٨٨ را خاموش کرد و  تقویت پیوند مردم با انقلاب و رهبری در حماسه این روز رقم خورد و بساط فتنه را پیچید.

وی در بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: آشکار شدن نقش بصیرت و ولایتمداری، دستاورد بزرگ نهم دی است. این حماسه، در تبریز یک روز زودتر رقم خورد و لازم است که این روز ملی و تاریخی، در تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌ها با شکوه بیشتر و با هماهنگی شورای هماهنگی، برگزار شود

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴