اخبار

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ضرورت توجه به فرهنگ در اولویت بودجه بندی ها قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امروز در شورای اداری استان، گفت: افراط و تفریط در حوزه فرهنگ آفت است و باید در این حوزه نظارت کافی وجود داشته باشد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که مدیریت فرهنگ در مقابل هرج و مرج فرهنگی قرار دارد، گفت: در اهمیت کار فرهنگی هر چه بگوییم کم است، اما کار فرهنگی الزامات و شرایطی دارد و ضمن لزوم رفع مظلومیت از بخش فرهنگ باید تلاش شود تا ضرورت توجه به فرهنگ در اولویت بودجه بندی ها قرار گیرد.

وی از هوشیاری، مردم آذربایجان و تبریز در جریان حوادث اخیر کشور تقدیر کرد و اظهار داشت: عدم توجه مردم استان به درخواست ضدانقلاب در حوادث اخیر، به دلیل شعور دینی و غیرت ملی آنان بود.

وی با بیان این‌که مردم این دیار از بصیرت و هوشمندی بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: کسی که معترض به وضعیت اقتصادی باشد، حرف خود را به آرامی و مسالمت می زند، اینکه فردی اموال عمومی را تخریب کرده و به آتش بکشد، قطعا آشوبگر است.

امام جمعه تبریز خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با آشوبگران خیابانی در نقاط مختلف کشور شد و گفت: از همین تریبون استفاده می کنم و از عموم مردم استان دعوت دارم تا فردا بعد از برگزاری نماز جمعه با حضور در راهپیمایی حمایت از رهبری و وفاداری به نظام اسلامی ایران را به رخ دشمنان بکشند.

آل هاشم، با تأکید بر این‌که حضور در صحنه مردم به معنای رضایتمندی آنان از عملکرد مسؤولان و وضعیت اقتصادی کشور نیست، گفت: باید به فکر بود و به دنبال اصلاح شرایط فعلی باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که مردم به عشق رهبری در صحنه حضور می یابند، تصریح کرد: مسؤولان باید به فکر معیشت ملت باشند؛ اگر با مشکلات مختلف اقتصادی رو به رو هستیم عین حقیقت است، اما باید به دولت فرصت کافی برای رفع این مشکلات داده شود

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۳۳