اخبار

صالحی در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی: واقع گرایی همراه با امید و تلاش نقشه راه مسئولان باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: واقع گرایی همراه با امید و تلاش نقشه راه مسئولان باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، با تقدیر از رویکرد فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: مردمداری امام جمعه تبریز خود اثرات فرهنگی ماندگاری داشته است.

وی با بیان این‌که اگر جایگاه‌ها به اهل خود واگذار شود، آثار مثبت بسیاری را در جامعه شاهد خواهیم بود، گفت: امامت جمعه هر شهر جایگاهی معنوی است که اگر عنایت ویژه به معنا صورت گیرد، نتیجه‌ای را مورد انتظار داریم که امروز در آذربایجان شرقی شاهد هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: در جریان حوادث اخیر، خوشبختانه دشمنان نظام به اهداف خود نرسیدند، اما عقل اقتضا می کند که از کنار چنین اتفاقاتی به سادگی عبور نکنیم.

وی با تأکید بر این‌که واقع گرایی همراه با امید و تلاش باید میان مسئولان باشد، خاطرنشان کرد: پیمایش های اجتماعی این را نشان داده که باید به هشدارهای اخیر توجه شود.

صالحی افزود: مسئولان همه در حوزه مسئولیت خود باید بیش از گذشته به فکر رسالت‌های خطیری باشند که بر عهده دارند، برای برپایی انقلاب اسلامی هزینه های گزافی پرداخته ایم، برای این نظام هزاران شهید تقدیم شده که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به شرایط مطلوبی که در استان آذربایجان شرقی مهیا است، باید بتوانیم حوزه های مربوط به آسیب های فرهنگی و اجتماعی را کاهش دهیم و به سمت ارتقای سطح فرهنگ عمومی استان قدم برداریم.

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۱۰