اخبار

کار فرهنگی زمان‌بر و جمعی است

استاندار آذربایجان‌شرقی کار فرهنگی را زمان‌بر و جمعی عنوان کرد و خواستار همراهی تمام نهادهای فرهنگی برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی شد.

“محمدرضا پورمحمدی” در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اینکه باید کاری کرد که ماهانه حداقل یک اتفاق فرهنگی در تبریز رخ دهد، گفت: کار فرهنگی زمان‌بر و جمعی است و دستگاه‌ها همه در این خصوص مسئولیت دارند، در زمینه قبح‌زدایی در خصوص بی‌حجابی هم دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کمک کنند.

 وی با برشماری برخی رویدادهای فرهنگی در استان اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته چندین رویداد بین‌المللی، فرهنگی و علمی در استان روی داده است و رویکرد جدیدی را در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی شاهد هستیم که منحصر به ارائه مقالات نمی‌شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم و هنر، برپایی نمایشگاهی توسط پارک علم و فناوری استان با محوریت نیازسنجی از دستگاه‌ها و عقد بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه برای تامین نیازها از داخل، برگزاری اجلاس توسعه شهری در شهریور ماه و برپایی نمایشگاه فرش در پانزدهم مرداد ماه از جمله برنامه‌هایی است که نشان از رونق فعالیت‌های فرهنگی در استان دارد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مسئولین و مدیران استانی فضای امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند و بدون سند مطلبی را ارائه ندهند و موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۳۰