اخبار

استاندار آذربایجان‌شرقی: ۹ دی باید عامل همدلی و وفاق باشد / هیچ جریانی نباید ۹ دی را به نفع خود مصادره کند

پورمحمدی با بیان این‌که حماسه ۹ دی باید فارغ از جریان‌های سیاسی و فکری مورد توجه قرار گیرد، گفت: ۹ دی باید عامل همدلی و وفاق باشد.

“محمدرضا پورمحمدی”، استاندار آذربایجان‌شرقی در هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان‌شرقی که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: حماسه ۹ دی که با حضور در صحنه ملت ایران رقم خورد، عاملی برای وحدت و وفاق ملی است.

وی با تأکید بر این‌که حماسه ۹ دی باید فارغ از جریان‌های سیاسی و فکری مورد توجه قرار گیرد، گفت: نباید جریانی خاص ۹ دی را به نفع خود مصادره کند، اگر فتنه ۸۸ شکست خورد تنها به واسطه رهبری داهیانه حضرت آیت اله العظمی خامنه‌ای و بصیرت مردم بوده است.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند ماه سال جاری گفت: انتظار داریم شورای فرهنگ عمومی استان نسبت به شیوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ورود کرده و چارچوبی اصولی را تعریف کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر پرهیز از ریخت و پاش های تبلیغاتی و انتخاباتی در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم از وضعیت و شیوه تبلیغاتی برخی نامزدهای انتخاباتی ناراحت و دل‌چرکین هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح آخرین وضعیت زلزله‌زدگان میانه و سراب پرداخت و از پیگیری‌های تمام دستگاه ها و نهادهای مسؤول به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تقدیر کرد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۱۱