اخبار

امام جمعه تبریز: سردار قاآنی فردی هوشمند و شناخته شده در جبهه مقاومت است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: متأسفانه بعد از شهادت سردار سلیمانی، برخی نیروهای ارزشی و انقلابی توجه کمتری نسبت به جانشین آن شهید والامقام دارند.
حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در هشتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، با اشاره به فعالیت کارگروه تخصصی «بیانیه گام دوم انقلاب»، زیر نظر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: تمامی اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید تا قبل از دیدار مردمی استان با رهبر انقلاب جمع‌بندی و تدوین شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که باید از نکته نظرات تمامی کارشناسان امر و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی در کارگروه تخصصی «بیانیه گام دوم انقلاب» استفاده شود، گفت: عمل به مبانی این بیانیه؛ مسیر تعالی نظام و تحقق تمدن نوین اسلامی را به دنبال دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: متأسفانه بعد از شهادت سردار سلیمانی، برخی نیروهای ارزشی و انقلابی توجه کمتری نسبت به جانشین آن شهید والامقام دارند.
امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که سردار قاآنی یک سلیمانی دیگر است، خاطرنشان کرد: سردار قاآنی حتی پیش از سردار سلیمانی وارد سپاه شد و فردی هوشمند، شناخته شده و باتجربه در جبهه مقاومت اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که حتی رسانه ملی نیز در معرفی سردار قاآنی توجه چندانی به اهمیت مسأله نداشته است، گفت: باید بیان شود که اگر سردار سلیمانی به واسطه ترور ناجوانمردانه دشمنان شهید شد و در میان ما نیست، اما سردار قاآنی را داریم.
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۰۷