اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و امام‌جمعه نمین: پروژه‌های عمرانی دچار سیاست زدگی نشود/ نباید لحظه ای از خدمت رسانی به مردم غافل شد

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و امام‌جمعه شهرستان نمین گفت:نمایندگان مجلس باید از تخریب یکدیگر پرهیزکرده و هیچ‌گاه پروژه‌های دولت و نظام را سیاسی زده نکنند.

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین صفر یوسف زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر نمین با اشاره به پیش رو بودن انتخابات اظهار کرد: انتخابات باید در فضای آرام و سالم برگزار شود.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید از تخریب یکدیگر پرهیزکرده و هیچ‌گاه پروژه‌های دولت و نظام را سیاسی زده نکنند.

امام‌جمعه نمین افزود: مسئولان نباید لحظه‌ای از خدمت به مردم و نظام غافل شوند و در همه حال باید مخلصانه در این راه گام بردارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده در ادامه سخنان خود بیان کرد: آمریکا سالیان سال با دسیسه‌های و توطئه‌های مختلف علی‌الخصوص در هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، فتنه‌های سال 78 و 88 درصدد مصادره انقلاب اسلامی ایران بوده و از سویی مقاومت ملت ایران را در هم شکنند.

وی اظهار کرد: دشمن پس از سال‌ها شکست و سرافکندگی در راستای عملی سازی اهداف خود، اکنون در تلاش است تا از راه دوستی به جمهوری اسلامی ایران نفوذ کند.

امام‌جمعه نمین در ادامه سخنان خود بابیان اینکه باید افتخارات ملت در طول چندین دهه گذشته بیان شود، گفت: تاریخ یک ملت، سرمایه و ریشه آن بوده و نباید به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس ریشه انقلاب بوده و باید دستاوردهای آن در همه حال تبیین و بیان شود.

خطیب نماز جمعه نمین در ادامه بیان کرد: فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت بزرگی بوده که باید با مدیریت هوشمند در راستای پیشبرد اهداف نظام گام برداشته شود.

وی گفت: در فضای مجازی هیچ‌گاه نباید از هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان غافل شد.

مطالب دی

۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸